19.05.2016

Selfie hayatımızın ne kadar merkezinde?

Hi! Bir selfie? - Artık her kesin klişesi olmuş durumda. İki üç yıl önce bir anda hayatımızın merkezinde patlayan bir selfie akımı var. İlk başlarda yadırgansa  da artık her kesin favorisi. Yeni-yeni moda olduğu zamanlarda yol giderken ve ya kalabalık içersindeyken kendi adıma bir selfie çekmeye utanırdım (kendime güvenim yokmuş onu anladım zamanla). Ve eminim ki, bir grup insan da benimle aynı kaderi paylaşıyordur. Mesela: Adelina Guk, Adora.( İyi bulmuşuz haa bir-birimizi axaxaxaxa). Ben bu selfie denen şeyi hakikaten takdir ediyorum yani. Bu kadar kısa zamanda lügata bile kendine has bir şekilde dahil olmuş: " kişinin kendisini ve ya  grubunun fotoğrafını çekmesi - özçekim".  Aslında bir az anlamsız olmuş. Çünki o zaman insanın aklına özçekime kadar yaptıklarımız neydi sorusu gelmiyor değil. Bence bu şöyle olmalıydı: " kişinin kendisini ve ya grubunu ön kamerayla ya da telefonun arka kamerasını öne çevirerek çekilen fotoğraf" olmalıydı:)))).

Vurur yüze ifadesi, bir selfie yapalım birtanesi:))

Selfie` nin aslında 100 yıl öncesine ait olduğunu biliyormuydunuz? İlk fotoğrafçı kendi fotoğrafını çekmiştir. Elbet o zaman selfie adlanmamışdır. ( Bu arada selfie kelimesini Oscar yılın kelimesi seçmiş).

Ve ilk selfieeee (Alkışları duyamıyorum ammmaaa:(;)\


Şimdi aklıma geldi. Size bir soru: Selfie hayatınızın ne kadar merkezinde?
Yorumlarınızı elbet ki bekliyoruuummm. En saf sevgilerle Dora Berry.


2 yorum:

  1. Çok selfie çekerim ki ben çook. Ama paylaşmam herkes gibi. Çünkü ileride, büyüdüğümde utanmak istemiyorum. :D İlk selfiede selfie çubuğu mu var? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de çok çekerim, ama paylasmam pek. Şimdiden utanıyorum:D Sorunun cevabını ben de tam olarak bilmiyorum. O zamandan anlamışlarsa artık😊

      Sil