20.05.2016

Mim #1 - Kişisel blog yazarları ^•^ (bu ben oluyorum:))

Merhabaaaa! Bilin bakalım, kim mimlenmiş? Tabi ki Adora!



İlk olarak, bize Ranaodan sonra ikinci ilki yaşatan Moka Lee çingumuza kmawo:) Mimlendiğimi gördüğümde zıplaya zıplaya ablama koşup sevinc çığlıkları atmış, ardından hemen Adelinayla Berry'e haber uçurmuştum:')
Haydi başlayalım:')




• Blogla tanışman nasıl oldu?
-Sanırım, geçen yaz Kore sayesinde oldu. Blogun ne olduğunu bloglara ziyaret ederek öğrendim. Daha sonra ufak çaplı araştırma sonucu iyi bir şey olduğuna karar verdim:)  Hatta bir tane açmayı düşündüm ama ailem izin vermedi. Daha doğrusu ağabeyim. Şimdi üçümüz birlikte yaptığımız için iznim var^^

• Neden blog yazıyorsun?
-Eğlenmek, hatıra biriktirmek, iyi bir şeyler yapıyor olmak, düşüncelerime ne gibi tepki gele bileceğini göre bilmek için. Sanal ortam gerçeklikten çok uzak. Yine de bence burası bir nevi gerçek hayattaki iletişimde başarılı ola bilmek için değerli bir adım ola bilir. Faydası çok.

•Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?
-Evet, elbette. Bahsetmeden nasıl dururuz? Mümkünatı yok duramayız:D



• İlk yazınızla son yazınız arasında ne gibi fark var?
-Daha bi' durun canım. Ben daha yeni gelin modundayım:) Daha bir fark mark yok. Hatırlarsam, güncellerim bu soruyu biiiiir süre sonraaa:)

• Blog yazmak hayatınıza ne kattı?
-Hmm.. Düşününce, bana en büyük faydası Berry ve Adelinayla daha fazla zaman geçirmemizi sağlaması. Üçümüzün konuşmak için konusu arttı (sanki çok azdı). Yeni insanlarla tanıştım. Ve de sanki bir az kendime güvenimi artırıyor.



• Hangi kaynaklardan ilham alıyorsun?
-Beni bir kaç defa düşündürmüş olan, uyumadan ömce aklımdan geçenlerden alıyorum sanırım. Ayrıca ilham perisiyle sözleşmem var benim^•^

• Diğer blog sahipleriyle iletişim kuruyor musun?
-Berry ve Adelina sayılıyor mu? Sayılıyorsa daha 3 dakika önce iletişimdeydik:D Ama diğerleriyle sadece yorumlarla iletişim kuruyorum. Hangoutsla iletişim kurmayı açıkçası düşünmüyorum çünkü ailem buna izin vermez:) İznimin de bir sınırı var:)

• Rahatsız olduğun bir konu var mı?
-Hayır, o kadar da büyük şeyler değil. Sadece spam yorum almaktan endişe ediyorum. Düşüncesi bile ürkünç...

• Yakın arkadaşlarınıza da blog yazmayı önerir misiniz?
-Önerdim bile;) Berry ve Adelina! Sarangheeee!

Ben kimseyi mimlemicem çünkü sanırım yapmayan kalmadı ve doğrusunu isterseniz, bir blog mimleyecek özgüveni daha oluşturmadım. Eğer, bu mimi yapmadıysanız sizi samimi kalbimle MİMLİYORUM! Hatta yaparsanız çok sevinirim:) Son olarak bir daha yaşattığı ilk için Moka Lee'ye teşekkürlerimi sunuyorum^•^



Sevgilerle, Mrs.Adora

12 yorum:

  1. Sana bol-bol tebrikler canım arkadaşım. Woww fantastic baby...(Devamını bekliyorum❤)

    YanıtlaSil
  2. UUUUUUU.....çok güzel bir yazı olmuş,canım.Tebrikler!!!! P.S.Ayrıca ilham perisiyle bizim de sözleşmemiz var :)))

    YanıtlaSil
  3. Yazın çok tatlı olmuş da tuhafıma kaçan bir yer var. Kusura bakma ama arkadaşlarınla nette konuşmuyor musun, facebook'ta falan? Hangouts'tan birileriyle konuşma iznin niye yok? Biz öcü müyüz sevgili arkadaşım :D Biz de güvendiğimiz kişilerle konuşuyoruz, yani rahat ol. :) Neyse bol bol öpicikler. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğin için çok sağol^^ :* O kısmın tuhaf kaçacağını biliyordum:)) Berry ve Adelinayla hangoutsda konuşuyoruz. Ben ve Adelina sosyal networklerin hiç birinde yokuz (google+ sayılıyor mu?). Berry sadece instagram kullanıyor ve blogun imnstagram hesabını da o yönetiyor zaten. Söyle ki sizin öcü olmadığınızı biliyorum:)) Hatta pasta gibisiniz:)) Ama ailem bu konuda izin vermiyor ve açıkcası yetiştirilme tarzımdan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama hiç izin de istemedim, istemek istemedim:) Beni böyle de sevin olur mu?^•^ :))

      Sil
    2. Seni her halinle severiz kii :3

      Sil
    3. Yaşasınn! Çok şekerim kii:)))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Asıl hoş olan bu güzel yorumunuz:) Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Çok tatlı bir mim olmuş bu :) Zamanla, yazdıkça blogun faydalarını görüyorsun. Blogla beraber büyüyorsun.. Takipteyiz artık, takıldığın istediğin her konuda yardımcı oluruz sana, Fighting! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğinizi hiss etmemiz çok motive edici oldu^•^Teşekkür ediyoruz.
      Ps:Yoruma ben-Dora cevap vermemin sebebi Adoranın uzun muddet bu denizlerde yüzemeyecek olmasıdır😭Çabuk aramıza katılmasını biz de diliyoruz her ne kadar beraber olsak da😑

      Sil