22.05.2016

Başımızdan neler geçti? #1:"Otelde uyurgezerlik"

Herkese merhaba! Bu yazımda sizinle başımdan nelerin geçtiğini söyleyeceğime (başlığı okumayanlar için yazdım:). Veeeeee..... konumuz: Uyurgezerler kimlerdir? Uyurgezerler hakkında ne biliyoruz? Adelina uyurgezer mi? Otelde uyurgezerlik nasıl yapılır? Az sonra....
Öncelikle, size uyurgezerlik hakkında bir kaç bilgi vereyim.Uyurgezerlik insanın uykuda haraket etmesi ile belirlenen bir hastalık demiyelim de,bir rahatsızlıkdır.Tıpta bir zihin hastalığının (rahatsızlığının) belirtisidir. Derin uyku halinden hafif uyku haline geçerken "şıp" diye kalkıp gezerler.


Eveeettt şimdiyse size benim yaptığım uyurgezerliklerden en ilginç, en garip, en unutulmazını anlatayım. Ben ve ailem şehir dışına tatile gidiyorduk. Otelimize yerleşdik. Aç olduğum için yemeyimi yedim. Yatdım. Kalkdım. Bir az şehri dolaştık.bVe akşam. Ay. Oteldeki odamıza geldik. Televizyon izledim. Yoruldum. Uyudum. Ve gecenin bir yarısı eğlence başladı. Hatırladığıma göre(ve ya annemin anlatdığına göre) önce kalkdım ve odamızdan çıktım ki, bizim odanın kapalı olup-olmadığını kontrol edeyim (hangi mantıksa artık :)). Odadan çıktım. Başkasının odasının kontrol etdim ve bilin bakalım ne yapdım? Hayır,odama dönmedim. Artık bir az kendime gelmeye başladığıma göre geri,yatağıma dönmek isterken başkasının kapısını açmaya, vurmaya çalıştım. Ve birden uyandım. Vurduğum kapının bizim kapı olmadığını fark edip son anda odamıza doğru geldim ve kapıya vurdum. Annem açtığında çok ŞAŞKIN bakışlarla bana bakıb nereden geldiğimi sordu. Cevap aynen şu:"Dışarıdan!"
Ve perdeeee! Bu olayı Adora ve Doraya  anlatdığımda çok güldüler.Çok.Çok dediysem gerçekten çok güldüler ve şimdi de hatırlıyorlar.Unutmuyorlar.
Sonuç olarak,demek istediğim şu:Eger aranızda uyurgezer varsa beni yalnız bırakmayın. Çünki ne Adora,ne de Dora uyurgezer deyil.Gelin dost olalım.Hoşçakalın! Sebgilerle, Adelina

4 yorum:

  1. Malesef uyurgezer dost olamam sana, ama ben de teyzemin bir hikayesini anlatayım: Teyzem daha küçükken uyurgezermiş, her gece kalkarmış dışarı çıkmaya çalışırmış. Ananem de kapıyı kilitlermiş, ama bir gece unutmuş. İşte o gece tıkırtılar gelmiş, bir bakmış kız yok! Evin her yerinde aramış, bulamamış. Bir bakmış camdan gecenin bir yarısı dışarda geziniyor. :D Allah'tan uyurgezerlik genetik değil. :D

    YanıtlaSil
  2. Wooww.Teyzenin hikayesi enteresanmış.Ama ben yalnız evin içinde geziyorum.Dışarı çıkma yok bende :)))

    YanıtlaSil
  3. Birkaç yıl önceye kadar uyurgezerliği espri sanırdım :D Gerçekten böyle bir şey olduğunu öğrendiğiğimde de aşırı şaşırmıştım. Şimdi gerçek bir uyurgezerle tanıştığım için daha bi şaşkınım. Ben biraz daha şaşırıp geliyim en iyisi. ^^

    YanıtlaSil
  4. Memnun oldum,canım.Demek birkaç yıl önce efsaneydim,şimdi gerçek oldum :)))

    YanıtlaSil